Tid til en hemmelighed…

img_5434Jeg fandt lige det her i bunken og tænkte at det kunne blive en forårsjakke til den lille. Det stribede denim udenpå og den pink fleece indeni. Måske skulle jeg så lige finde nogle fine bånd også. Feks her. Jeg startede denne blog for at komme i kontakt med andre sy- og strik interesserede men faktisk var der også en anden grund…. en lidt pinlig én. Jeg har nemlig i mange år været glad for at sy, men af en eller anden grund er mine hænder og min symaskine ikke lige så hurtige som mit Dankort og det betyder at mit stoflager vokser stille og roligt, men meget stabilt. Men nu skal det være slut skal det. Nu skal jeg blandt andet i gang med disse skønne stoffer.

img_5430Ja og så er der altså også lige dem her… og dem her… og dem her….. Ja og måske er der endda lidt mere. Men det vender vi tilbage til en anden dag.

Men nu skal det være slut….

img_5422img_5424

img_5425

Skriv et svar

