Forårskonfirmation

Jeg har lovet en veninde at sy kjole til hendes datters konfirmation og det driller mig lidt. Se de her draperinger… der er da et eller andet helt galt? Heldigvis har pigen en kjole som vi kan tage udgangspunkt i, så nu prøver jeg igen. Egentlig synes jeg det bare skulle være til at gå til.

draperingerTil gengæld er jeg blevet færdig med denne her. Super lækker uld med en coating der gør at det bliver helt skindagtigt. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal sætte knapper i. Jeg kommer aldrig til at lukke den  og det er så fint med den blanke overflade. Undskylder straks for billedkvaliteten – jeg er stadig nybegynder…. Hvordan lærer man at tage skønne billeder som feks Liselotte?

sort-jakke1

One thought on “Forårskonfirmation

  1. Pingback: Konfirmationskjole « ea-o

Skriv et svar

