Det ønsker jeg mig i julegave

En tur til London inden udgangen af januar. For så ville jeg tage ind og se Hollywoodudstillingen på V&A. 100 ikoniske kostumer samlet på ét sted. Blandt andet denne her:

judy_garland_wizard_of_oz_dress_put_up_for_auction_r2c6nOg denne her:

bat4

Og efter en spændende tur på V&A ville jeg tage på the Fashion and Textile Museum, hvor de viser en udstilling, der hedder “Hartnell to Amies: Couture by Royal Appointment” om hvordan, der blev designet couture til kongehuset i stor stil i tiden efter anden verdenskrig. Se dét ville være en julegave!!

4 thoughts on “Det ønsker jeg mig i julegave

  1. Pingback: Nogle gange går ønsker i opfyldelse… | ea-o

Skriv et svar

